Меню
· Начало
· АРХИВИТЕ_СА_ЖИВИ
· Топ_50
· Рубрики
Пазарджишките потайности
литера-туряardea_alba написа
Баче Инко, аз викам да фана ‘та наеба! – Чорбаджака стигна до тоя проблясък 2 минути след сядането в „Крушките”. „Крушките” е кръчма – беше, по-точно. Не знам има ли го още. Чорбаджака пък е видна пазарджишка отрепка,

реколта към 55-а някъде. Баче Инко е сайбията на кръчмето, или по-точно баща на сайбията – Мани.
Когато Чорбаджака и сектата му влезли в „Крушките” в студения зимен следобед, баче Инко гостоприемно им казал: „Еее, момчета, сега ше ви направа по един чай, да си стоплите дъртите гъзове. На което Чорбаджака отговорил „И дъртите уйове!” А после, когато се постоплил от чая, скромно но решително уведомил баче Инко за намеренията си….
Дали след тези думи в кръчмето се е развихрил содомитски разврат и мъжеложство – историята мълчи. С други думи – ебеш ли му майката дали Чорбаджака го е отпрал на баче Инко, или не. За баче Инко и без тва се приказваше, че с едното краче оди по другия бряг, а Чорбаджака със сигурност беше готов да наебе и умряло куче, стига да му се удаде възможност. Умрели кучета по улиците на Пазарджик не липсват, та като се замисля, може и да е боднал някое. Обкръжението на Великия гуру включваше се състоеше горе-долу от:
- Калин, известен като Кальо – зъболекар и според мен пълен олигофрен, щото нормален човек с Чорбаджака няма да движи. Една от най-ярките черти на Кальо всъщност беше факта, че е братовчед на Куркапана.
- Миленката, на по-късен етап от духовното си израстване получил званието Гьонбабата. За него се твърдеше, че е небивал карък, и ако го видиш, до десетина минути те сполетява велико нещастие. Той обаче не беше от постоянното присъствие, за разлика от
- Ицо Тулата, или на галено Тули – двуметров, 120-килиограмов олигофрен с манафски наклонности. Като казвам „олигофрен”, му присъждам титлата в истинския и смисъл – Тули беше завършил с героични усилия Ракетното училище в Пз, или с други думи училището за деца с уееека умствена изостаналост „Иван Вазов”.
Та така, Кальо и Тули бяха най-твърдото ядро на сектата. Миленката беше по-скоро съмишленик, или духовен събрат, осмислящ идеята за собствена философска школа. Такъв, всъщност беше и Куркапана. Велик Гуру, както казах, беше Чорбаджака. Лайнара беше облажил от реституцията, та получваше наем от два-три магазина в центъра и не му се налагаше да копа за насъщния. Кальо ебеш ли му мамата кво правеше, ама и той не беше претоварен с работа, а Тули, макар че по едно време беше охранител, си беше пълен ретард отвсякъде, та триото кибичеше по цял ден по кафетата и се чудеше кво да наебе. Ебането, както ще видим, имаше особен смисъл в тяхната религия. Сред най-известните проблясъци на Чорбаджака беше разказът му как светил с фенерче в путката на жена си веднага след като я наебал, за да види „как се белее спермата” – цитат. Жена му, по мое мнение, приличаше на умален вариант на Тули, ама тва в случая няма никакво значение – за тая секта сексът нямаше нищо общо дори с най-елементарното привличане. Както се изрази един друг велик мислител, тия смятаха уя за боклуджийски шиш. Всеки от тях живееше с една мисъл – зорко да пази гъза си, и също така зорко да се озърта къде да завре саламчето. Още се помни как Тули веднъж допуснал грешката да клекне да сере на къра, а двамата му верни другари моментално се затичали към него с извадени уйове в ръка. Клетият Тули едва успял да изтръска кефалите, и още клекнал, придърпал на пожар верния си анцуг, вероятно прерязвайки последното гомце през средата, и побягнал. Но какво значат едни осрани гащи пред опазената чест? Не е забравен и друг светъл епизод – в градската градина Гуруто оправял на задна прашка някаква циганка, а Тули, ниско приведен, се взирал отблизо и викал „Ииийш, как влизааа, как влизааа….” Злите езици твърдят, че когато настъпил момента, Гуруто извадил маркуча и поръсил просветлението по суратя на верния си ученик, но това не е доказано. Лично аз обаче, като един търпелив наблюдател на духовното израстване на тая философска школа, съм най-впечатлен от следното изпълнение на Чорбаджака:
В града имаше /може и сега да си ги има/ две приятелки, които според мен доказваха, че Хитлер е бил прав. Едната мязаше на базедова болест, ама освен изскокнали очи имаше и обратна захапка. Другата беше жертва на пиянска еякулация и детски паралич – нещо зъбите и бяха като на кон, едната и ръка беше малко на чомпи и левият й крак беше посукан на кестерме. Та не знам точно как, ама Чорбаджака беше забърсал тая с кривото краче, завел я у дома си и я опънал. После я качил на рамката на колелото – той така се придвижваше на дълъг път, с едно грозно 20-годишно руско колело – и я откарал в Казиното на острова. Кога е било тва, та Казиното още е работело – не знам. Обаче Чорбаджака я откарал, настанил я, казал „поръчай, мойто момиче, аз е сега ше дойда”, качил се на колелото и изфирясал. После разправяше, че като я ебал, куцият и крак мърдал „като на гущер варан опашката”….

Това дълго представяне е само началото на очерка за пазарджишкия духовно-интелектуален елит, който съм решил да правя от много време. Сметам да включим Борьо Куркапана, Кацара, да се спрем по-подробно и на Тули, който междувременно се изтъркули в небитието, сметам да се присетим и за лудото бабе, което всичката измет от източната част на града одеше да ебе…. и такива работи. Засега – толкова.
Публикувано на 20-06-2011 @ 09:29:36 EEST от blondie
 
В тази рубрика
· търси в рубрика: литера-туря
· търсене в статии от: blondie


най-четената статия в: литера-туря:
Приказка за дърваря, трите му брадви и двете му жени

рейтинг на статия
средна оценка: 4.02
Гласове: 39


отдели само 1 секундичка и гласувай за статията:

отлично
мнооо добре
добреее
Regular
лошооооо

опции

 разпечатай статията разпечатай статията

Свързани теми

литера-туря

коментарите са си собственост на тоя дето ги поства. ние не носим никаква, ама никаква отговорност за съдържанието им.

анонимниците не могат да тургат коментари. аре да се регистрираш, а?